Przedmiot regulaminu

Regulamin dotyczny usługodawcy :

KORAB WISELKA & SPA  ILONA  DZIEMIDOWICZ

Ul. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 16

72-513 WISEŁKA
NIP: 8542203229

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Amber Park Niechorze i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Korab Wisełka & Spa. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.korabwiselka.pl

Doba hotelowa

Pokój w Korab Wisełka & Spa wynajmowany jest na doby hotelowe.

Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji. Bardzo prosimy o przestrzeganie godzin wykwaterowania, ponieważ za każde opóznienie 30 min. jest naliczana kwota 50zl.  Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu. Korab Wisełka & Spa e zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt. 

Rezerwacja i meldunek 

Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem, lub dokumentu potwierdzającego dokonanie rezerwacji.

Gość Korab Wisełka & Spa  nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10:00 do godziny 20:00.
Korab Wisełka & Spa może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w Korab Wisełka & Spa. Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu przy zameldowaniu Gościa. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej po wpłaceniu zadatku. Brak wpłaty zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
W przypadku niepoinformowania obiektu o niemożności przybycia na czas rozpoczęcia pobytu lub niezgłoszenia się Gościa do obiektu do godziny 10:00 dnia następnego Korab Wisełka & Spa może anulować rezerwację. Pobrane opłaty nie podlegają wówczas zwrotowi. 

Jeżeli dana oferta nie ma wyszczególnionych innych warunków, obowiązują 2 standardowe warunki odwołania rezerwacji. 

1.Do złożenia rezerwacji wymagany jest przelew na konto . Wpłacony zadatek jest bezzwrotny. W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona przedpłata przepada. W razie skrócenia przez Gości pobytu wiecej niż dwie doby zadatek nie zostaje wliczony w dalsza rezerwacje. 

W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Korab Wisełka & Spa nie zwraca opłaty za niewykorzystane doby hotelowe.

Usługi

Korab Wisełka & Spa świadczy usługi zgodne ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:

  • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

Odpowiedzialność gości

Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszystkie ewentualne szkody wyrządzone przez dziecko. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność za ewentualne przypadki utraty zdrowia dzieci. Szczególną opieką przez opiekunów prawnych powinny zostać objęte dzieci w trakcie korzystania z basenu oraz z placu zabaw.

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy, lub winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa za wyrządzone szkody (opłata za zgubienie klucza – 50 zł, opłata za neutralizację zapachu tytoniu – 1000 zł).
Korab Wisełka & Spa przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi. Goście Korab Wisełka & Spa  są odpowiedzialni za zachowanie na terenie obiektu odpowiedniego stanu kultury, trzeźwości, higieny i ubioru zgodnie ze standardami obowiązującymi w przestrzeniach publicznych.
Osoby nietrzeźwe i/lub zachowujące się w sposób agresywny będą wskazywane wezwanym służbom porządkowym.
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za zamówione świadczenia oraz do zapłaty ekwiwalentu za ewentualne zniszczenia i do opuszczenia obiektu.

Odpowiedzialność obiektu

Obiekt ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia składników majątku Gości jedynie w przypadku, gdy przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.

Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym, czy poza terenem Korab Wisełka & Spa

Zwrot rzeczy pozostawionych

  • Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  • W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy obiekt przechowa pozostawione przedmioty na koszt właściciela, przez okres 3 miesięcy a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

Cisza nocna

W Korab Wisełka & Spa obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00.

W przypadku nieprzestrzegania ciszy nocnej i braku reakcji na uwagi pracowników każda osoba łamiąca regulamin zostanie poproszona o opuszczenie terenu ośrodka. W przypadku odmowy sprawa może zostać przekazana policji wraz ze skierowaniem sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenia.

Reklamacja

Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona pisemnie  niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez obiekt w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji. 
Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju na inny w Obiekcie lub w innej lokalizacji i standardzie w  przypadku awarii oraz na czas naprawy usterki i doprowadzenie pokoju do stanu używalności. 

Postanowienia dodatkowe

Obiekt akceptuje obecność zwierząt za opłatą po wcześniejszym uzgodnieniu z Recepcją.

Zarówno w Korab Wisełka &  Spa jak i w jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje zakaz palenia tytoniu poza miejscami do tego wyznaczonymi. W pokojach hotelowych nie można również palić świeczek itp., przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Korab Wisełka & Spa dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa.

Scroll to Top